images

Desvela que Javier Bas renunciou a asistir ás mesas de contratación, ademais de absterse no Pleno no que se aprobaron as bases do novo servizo.

Xoán Carlos González fala de hipocresía do PP co SAF de Redondela
A campaña orquestada dende o Partido Popular de Redondela arredor do Servizo de Axuda no Fogar, constituíu todo un exemplo de uso partidista. “O mal funcionamento da empresa que aínda hoxendía presta o servizo, magnificouse por Javier Bas e o seus”, afirma o voceiro nacionalista.
Recorda que no proceso previo á convocatoria do Pleno o Partido Popular solicitou a convocatoria da comisión de servizos sociais “entorpecendo o traballo das empregadas públicas que estaban rematando os pregos do novo contrato”. Máis tarde na sesión plenaria onde se debían aprobar estos pregos, o Partido Popular decidíu absterse, “amosando o seu máis absoluto desinterese por buscar unha solución ás carencias do servizo”, indica o voceiro nacionalista.
A non asistencia de Javier Bas como representante do PP na mesa de contratación, volveu demostrar que o único interese era “partidista utilizando as demandas das familias, e a precariedade laboral das traballadoras”.
Afirma o edil nacionalista que o BNG decantouse por apoiar os pregos da contratación porque son un instrumento para mellorar o servizo fiscalizándoo. Salientou que “o compromiso adquirido por Ana Pontón, é o de aumentar significativamente a aportación da administración galega ao SAF para que a atención ás persoas dependentes se preste nas mellores condicións, e coas mellores garantías”, remata na súa nota.